onsdag, oktober 03, 2007

I det gode selskap

I dag oppdaget jeg unormal stor trafikk på bloggen. Dette måtte undersøkes nærmere. Det viste seg at grunnen var en link fra Dagbladets Magasinet. I en artikkel som problematiserte medienes evt. venstrevri var jeg sammen med Vampus, Bjørn Stærk og Liberaleren, utnevnt til representant for høyresidens mediekritikere. Wow! Hvilket selskap. Man følte seg et øyeblikk som bakgårdskatten blant hermelinene.

For en som har plassert bloggen i skjæringspunktet samfunn/politikk er det stor ære å bli nevnt i samme åndedrag. Man får suge på karamellen så lenge det varer. I morgen er det tilbake til hverdagen igjen. Og de trofaste leserne.

3 kommentarer:

Knut Sparhell sa...

Gratulerer med det gode selskap. Du hører absolutt hjemme der.

Hilsen fast leser.

Knut Johannessen sa...

Knut: Takk, takk. Jeg er ikke blitt mer blasert enn at jeg syntes det var hyggelig å bli nevnt. Det gir et lite piff i bloggingen.

VamPus sa...

Mja, jeg synes nå du går en de nevnte bloggerne en høy rang i kvalitet på innleggene dine, nemlig meg. Så det så :-)