fredag, januar 01, 2010

Vox leser fredagslyrikk - Jan-Magnus Bruheim

At det er fredag og 1. første dag i det nye året passer jo bra. Og dere må tro meg når jeg sier at dette diktet ble valgt før statsminister Jens holdt sin tale.  Mine ord av Jan-Magnus Bruheim.



Mine ord

Mine ord skulle vera
som dogg um morgonen
glitrande over
skjelvande blome-venger.

Som varme solstråler
over dei rimkvite enger
skulle dei vera.

Som greiner på treet
voggande fyrste vårfugl.

Og liksom drivande skyer
du ser mot ein bakgrunn
av vårblå himmel.

Eg ville dei skulle stå
som ei øy i havet
brenningen bryt imot.

Som ljos gjennom myrkret
visande fárleid
og veg til hamn.

Som ein ljodbøye kling
for farlege skjer,
skulle dei vera.

Stille skulle mine ord vera.
Så stille at du kjende
eit sinn røre seg
og høyrde eit hjarta slå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stille skulle mine ord vera.
Så stille at du kjende
eit sinn røre seg
og høyrde eit hjerta slå <3

Liker bloggen din forresten. Er enig med mange av synspunktene dine.
Kjempekult at du tør å stå frem med navn og bilde blant alle disse anonyme bloggene.
Det hadde aldri jeg turt:)
Hilsen anonym som vil stoppe datalagringsdirektivet.