Det har jo blitt så umåtelig populært å gå fra blogg til TV i det siste, så jeg har bestemt meg for å følge i fotsporene til Vampus. Det er nesten en spøk. Men, bare nesten. I motsetning til Vampus som blir talkshow-stjerne, er jeg redusert til et intervjuobjekt.
Engasjementet mot EUs datalagringsdirektiv har ført til mange rare henvendelser. Så da de ringte fra "Schrödingers katt" for å få et intervju, så trodde jeg det var en av vennene som hadde det fryktelig morsomt.
Men det var faktisk seriøst. Så i kveld sendes programmet kl. 1930. Fokuset er på overvåkning og hvilke spor vi etterlater oss. Sannsynligvis er denne bloggers innsats redigert til et absolutt minimum, men det blir jo spennende å se.
I motsetning til Vampus er jeg konstruert for radio (for å sitere den legendariske Leif B. Lillegaard, en legende som nok var aktuell lenge før mine medbloggere slo på radioen).
Men om du er interessert i få vite mer om hvilke elektroniske spor du etterlater deg og om overvåkning generelt, så er NRK1 stedet i dag kl. 1930.