torsdag, august 10, 2006

EM i dumme spørsmål

Hvor finner NRK alle stjernereporterne sine? Har det vært opphørssalg i vikaravdelingen til Manpower? En av de "ypperste" , Harald Thingnes fremsto i full prakt i intervju med Grete Waitz under EM i Gøteborg i kveld. Han må selvsagt innom sykdommen hennes og avslutter med:

”Ser du optimistisk på framtida?”

Hva faen svarer du på noe sånt?


”Nei, det ser mørkt ut. Så fort jeg er ferdig med dette intervjuet så skal jeg legge meg ned og dø”?

Skjerpings, NRK

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes nesten det er litt dumt å i det hele tatt bruke "spalteplass" på Vox Populi ;).

Det er et velkjent faktum at sportsjournalister/kommentarer bare stiller dølle spørsmål, den første og beste grunnen jeg kan komme på til det er at idrettsutøvere gjerne ikke har så mye i nøtta, så alt annet enn hva føler du nå, suser rett inn og rett ut..

Anonym sa...

Haha, drev og edita første setning, ser nå at den ble helt på trynet..

Mente selvfølgelig ikke at det er dumt å bruke "spalteplass" på VP, men derimot på temaet du skriver om.

Knut Johannessen sa...

Jeg ble litt confused selv av første kommentar og var på vei til å legge ned bloggen, men det er ok nå.

Normalt så orker jeg ikke å kommentere dette fordi det skjer jo nesten daglig. og Hole i Aftenposten gjør dette for oss. Når settingen var som den var, med en kreftsyk Grete Waits, så måtte jeg bare.