Heldigvis sørger teknikken for at jeg slipper å være tilstede. Jeg har viktigere ting fore. Men som politisk interessert sørger jeg selvsagt for at mine lesere også kan følge med på hva Ap kan finne på av nye sprell. Det ligger ikke an til de store stridssakene, but who knows? Kanskje kommer Kjell Inge?