– Flere av brevene er svært aggressive i formen, sier Kleppa til Kanal 24. De fleste brevene kommer fra anonyme avsendere.
Kleppa sier at flere av brevene minner henne på bibelord avsenderne tror hun ikke kan ha lest.
Det er lite reaksjoner å finne på nettet vedr. truslene. Hadde vår reaksjon vært annerledes og sterkere om de kom fra fundamentalistiske muslimer? Regner vi kristenfundamentalistene som "våre egne" drittsekker?
Forøvrig har jeg en idiotsikker metode for å nøytralisere en kristenfundamentalist: Slå ham på begge kinn samtidig.