tirsdag, juli 24, 2007

Du er en engel, Märtha

Jeg har forståelse for at arbeidsmarkedet for prinsesser ikke er allverden. Snorklipping og canapè-spising blir litt kjedelig i lengden. Når man i tillegg har en ektemann å forsørge og ikke har apanasjen i bakhånd, så må man jo tjene penger.

Hvorfor da ikke starte en Engle-skole? Når man har så gode kontakter hinsides. Det tar 3 år å bli en fullgod engel i følge prinsesse Märtha. Fra hjemmesiden til hennes og Elisabeth Samnøys nye opplæringstilbud, kan vi lese:

Jeg er utdannet Fysioterapeut og er Terapeut i Rosenmetoden, har utdannet meg ved Holistisk Akademi hvor jeg lærte å systematisere sanseintrykkene til å lese andre og gjennom hestene lærte jeg å kommunisere med dyrene på et dypere nivå. Det var mens jeg holdt på hestene at jeg opptok kontakten med englene. Jeg har i senere tid skjønt verdien av denne enorme gaven og vil gjerne dele den med andre, kanskje nettopp med deg?
Ikke visste jeg at Ari og hans omgangskrets ble betegnet som engler. I så fall mer "An angel in disguise", kanskje.

Hvordan skal Haakon Magnus toppe dette? Det må jo nesten bli noe guddommelig det da.

Jeg trekker tilbake alle mine forslag om republikk. Jeg vil også være en engel.

4 kommentarer:

VamPus sa...

Du må bare bli kjent med din indre engel, Vox, så ordner alt seg. Kanskje dypere samtaler med Laban kan gjøre slik at også du kan oppta kontakten :-)

Knut Johannessen sa...

Vampus: Foreløbig er det flere demoner enn engler i mitt indre. Selv ikke "lysfontenen" Laban har åpnet opp for mine indre engler. Kanske litt håndspåleggelse fra Hennes Kongelige Hellighet hadde hjulpet.

Flopsy sa...

Noen dager er det litt tungt å tenke på at jeg og Märtha har samme utdannelse :-(

Knut Johannessen sa...

Nå håper jeg virkelig at du mener fysioterapien og ikke Engleskolen.