fredag, desember 21, 2007

Driving home for Christmas

Selv om det kanskje blir en bloggpost eller to til før julen senker seg over oss, benytter jeg anledningen til å sende en liten julehilsen til trofaste lesere.

Siden turen i morgen tidlig går til min barndoms by, Florø (eller Høljebyen som Hjorthen kaller den), tar jeg med meg Chris Rea og lar julen sige sakte men sikkert inn.



Og som en skikkelig julegodis for dere som trofast besøker bloggen, har jeg spart en bonus her.

God jul til dere alle.

3 kommentarer:

Hjorthen sa...

Dette er bra Vox, sende ut nabovarsel hver gang du er på vei mot Høljebyen slik at vi vet at vi skal holde dørene låst, lyset av og whiskyen innelåst!

God jul!!!

Milton Marx sa...

God jul. Vi skal feire med å slappe av i hagen, tenker jeg.

Knut Johannessen sa...

Hjorthen: Alt for det gode naboskaps skyld. Erfaringen fra tiden før V-polet kom til Høljebyen tilsier at tilstrekkelig single malt medbringes. Men å holde dørene låst er et godt tiltak.

Milton: Selv om det er noen breddegrader imellom, så er det en relativt grønn jul i Florø også. Men hagen blir nok i kaldelste laget her.