fredag, september 21, 2007

Fredagsdiktet

I anledning 100 års-jubileet for Haldis Moren Vesaas og den nye biografien, ført i pennen av sønnen Olav, så har jeg funnet et av de diktene jeg setter mest pris på. Her får hun frem avstand og nærhet på en flott måte.


Ord over grind

Du går fram til mi inste grind,
og eg går òg fram til di.
Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.


Aldri trenge seg lenger fram

var lova som galdt oss to.

Anten vi møttest tidt eller sjeldan

var møtet tillit og ro.


Står du der ikkje ein dag eg kjem

fell det meg lett å snu

når eg har stått litt og sett mot huset

og tenkt på at der bur du.


Så lenge eg veit du vil koma i blant

som no over knastrande grus

og smile glad når du ser meg stå her,

skal eg ha ein heim i mitt hus

Ingen kommentarer: