tirsdag, juni 27, 2006

Din telefonsamtale er viktig for oss, vennligst vent mens vi sover

Finnes det noen her som har fått dagen(e) ødelagt pga dårlig kundeservice fra en nettleverandør. Tenkte meg det ja. Det finnes utsøkte hevnmetoder. En blogger i USA gjorde nettopp det. Hevnet seg på nettleverandøren sin.

En reparatør fra Comcast lå og sov sin søteste søvn da Brian Finkelstein kom hjem. Ikke nok med det. Reparatøren satt med telefonrøret i hånda, mens han ventet på kundeservice hos Comcast. Det hadde han gjort en time for Finkelsteins regning.

Finkelstein tok en video av hendelsen, la på noen tekster der han i velvalgte ordelag takket Comstat for to ødelagte rutere, høye priser og brutte avtaler. Han la også musikk på opptaket: "I need some sleep."

Finkelstein la ut videoen på bloggen sin: snakesonablog.com. Marerittet for Comcast startet ved at teknologibloggen Gizmodo fanget den opp, samtidig med at programmet "Countdown" hos MSNBC gjorde det samme. I løpet av noen dager har over 200 000 besøkt bloggen og sett vidoen.

Du kan se den her: Den sovende reparatøren.

Når kommer den første norske videoen om NexGenTel, UPC eller noen andre fremragende norske nettleverandører? Det burde være nok å ta av.

Ingen kommentarer: