lørdag, januar 13, 2007

Hodet mitt får dere aldri, sier Carl Bildt

Siste styremøte i Lundin Petroleum ble en blodig affære. Carl Bildt gikk av som styremedlem fordi han skulle overta som utenriksminister. Men Lundin Petroleum ville ikke helt skilles fra sitt styremedlem. De beholdt kroppen hans. I lys av bråket rundt Bildts opsjonsfest ville kanskje Reinfeldt ønsket at det var omvendt.




På "før-bildet" ser vi adm. dir Appley Heppenstall lengst til høyre. Så tok hodet hans bopel i Bildts kropp. Og vips har vi et nytt styre på "etter-bildet". Vi har ingen rapporter på om fusjonen har fungert som ventet.

Lundin Petroleum er et selskap etter mitt hjerte. Kostnadsbevisst til det ytterste. Ingen grunn til å leie inn fotograf for et skarve styreskifte. Vi har da Photoshop og en billig markedkoordinator. Kanskje jeg burde hente noe frem fra madrassen og satse på Lundin.

3 kommentarer:

Undre sa...

At det går an!

Jeg lurer på hvilken smarting som kom på den løsningen!

Knut Johannessen sa...

Undre: Ingen har påtatt seg farskapet, men informasjonssjefen skyldte på dårlig tid. Nu vel!

Anonym sa...

Hei, jeg har tagget deg. Sammen med andre venter jeg på at du kommer med noen saftige avsløringer om deg selv + en løgn.

http://inanna.blogg.no/130107231331_livets_finurligheter_og_en_lgn.html#comment