onsdag, mai 13, 2009

Blogganbefaling: Teknologibloggen Cap Gemini

Cap Gemini har lansert teknologibloggen sin. For dere som er interessert i teknologi og innovasjon, så bør bloggen være et stoppested.

Spesielt for dere som følger med på sosiale medier og hvilken nytte man kan ha av de, finnes det allerede to poster: La de ansatte bruke Facebook på jobb og Arbeidsplassen blir sosial.

For de av dere som lurer på hvorfor jeg anbefaler en businessblogg, så har det sin enkle forklaring. Jeg fikk for stund tilbake en invitasjon fra Cap Gemini om å prate litt om blogging for teknologigruppa deres. Etter først å ha advart om at jeg nok ikke var den rette til å snakke teknologi, fikk de beroliget meg med at teknologien kunne de selv. Jeg skulle bare konsentrere meg om blogging og tips rundt temaet. Som sagt, så gjort.

Jeg hadde en meget trivelig time sammen med gjengen på CG og føler derfor et aldri så lite fadderskap til bloggen. Og ønsker lykke til. Jeg kommer nok til å si fra om de ikke "oppfører" seg bra.

3 kommentarer:

Steinar Ardal sa...

Vi skal gjøre vårt beste for å skape en god og interessant blogg. Takk for introduksjon til bloggverdenen og for inspirasjonen du ga oss

Ord fra nord sa...

Nytt bloggbokmerke sikret. Takk :o)

Gøran Hansen sa...

Hei Knut!

Akkurat som Steinar, vil jeg takke deg for inspirasjonen du ga oss. Jeg fikk mange gode tips av deg når du var på besøk hos oss og snakket om blogging!